woensdag 26 maart 2014

Nieuwe lampen

Heerlijk die lange dagen licht en zon! Deze foto's zijn rond half zeven 's avonds. Hebben jullie mijn nieuw lampen al gezien? Na lang sparen en opgespaarde vvv bonnen en manlief heel lief aankijken om ze op te hangen... hangen ze dan eindelijk te pronken in La maison Crook. Ben er zo blij mee. Meer foto's volgen nog. 

I love those long days of light and sun. These photo's are taken around 6.30pm. Have you seen my new lamps? After saving a looong time and several gifts certificates and after smiling my sweetest smile at hubby-dear to hang them up.... they are finally shining happily at La maison Crook. Am so excited. More pics to follow soon. 




Liefs, 
Liesbeth

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey liesje, wat gezellig!
Heb je die lamp boven je eettafel nou zwart geverfd? Of lijkt het zo door de foto...staat supermooi!
Echt gaaf die lampen!,
Ik wacht op de rest van je lampen... :-) hèhè
Stuur je mij nog ff je broodbakmachine?

Liefs,

Suus

Ps. Ik kom gauw bij je kijken hoor xxx

Unknown zei

Hey suusje, dankje! Nee de lamp is niet geverfd hoor. Hangt jouw lamp al? Kom maar snel n xtje langs, je bent altijd welkom.xx Liefs, Lies

Nico zei

Wat een leuke lamp! Dat zijn toch industrie lampen? Of zie ik het verkeerd?

Unknown zei

Hoi Nico,
Dit is de lamp van 1001 wonen bij de leenbakker en ja het is inderdaad een industrielamp.
Groetjes Liesbeth

Carla zei

Hoi hoi, wat een leuke lamp zeg! Heel erg mooi. Maar is het is geen zwart of wel?

Unknown zei

Hoi Carla, dankje. nee de lamp is niet zwart maar grijs.