woensdag 16 oktober 2013

Vintage hoekje

Met dit donkere, natte weer is het de perfecte gelegenheid lekker in huis te freubelen en nieuwe hoekjes te creeren. Iets waar ik positieve energie van krijg! 

With this dark, wet weather its the perfect occasion to create new corners in my house. Something that gives me positive energy!

Dus welkom in mijn nieuwe vintage hoekje!

So welcome in my new created vintage corner!






Het begon allemaal met een lampenkap bij de kringloop...
Eenmaal thuis werd hij meteen ontdaan van z'n jasje..
totdat het alleen nog maar een geraamte was.
Zie hieronder:

It all started with this lampshade at the secondhand store..
Once at home his coat was removed...
Till he was just framework.
As you can see below:




Met de wereldbol (ook uit de kringloop -maar o zo gaaf vind ik-) geeft het al een mooi "vintage" gevoel.

Together with the globe (also from secondhand store- but nevertheless so cool, I think-) it gives already such a nice "vintage" feeling.


De rest was er makkelijk bijverzonnen om een "vintage" hoekje te maken zoals ik in gedachten had.

The rest was easy to figger out to create my new "vintage" corner :)


Het is natuurlijk ook een handig studiehoekje om met de laptop te zitten bijvoorbeeld. :P

Ofcourse it's also just a practical corner to study or sit with your laptop for example. :P








Voorlopig laat ik het allemaal lekker zo... tot ik weer inspiratie krijg ;)

For now I'll leave everything like it is.......till I get new inspiration ofcourse ;)



Fijne week en veel liefs allemaal!

Liesbeth

Have a great week all of you and much love!



ps. de kussentjes zoals je ze hier op de bank ziet zijn nog steeds te koop. Het gaat wel hard dus wees er op tijd bij want OP = OP!!

1 opmerking:

ineke zei

Gezellig blog
Ik ga je volgen

Groet Ineke
www.rolinabrocantewonen.blogspot.nl